tirsdag 8. september 2009

MAKS FANTASTISK COLDPLAY KONSERT!!!!

Då er eg tilbake på bloggings`n:) Ha skjedd so mykje og våre oppteken her og der.
Startar opp att bloggingen med å fortelja om den fantastiske Coldplay konserten.

Starta kvelden på Friday`s, me var fire par som koste oss me mat,øl og mohjitos:)) So bar da avgårde på konsert,stressa ikkje me å stå langt framme, såg godt likevel. Måtte jo kjøpa oss litt øl og vin før konserten byrja:) Oppvarmingsbanda var heller ikkje dårleg, white lies og datarock:))
Endeleg kom Coldplay, og dei svarte til alle mine forventningar:))
Kosa oss:)
Gruppebilde:)

Eg fekk frysningar i nesten alle sangane. Tok litt av når dei spelte yellow og sendte ut STORE, gule ballongar som me skulle senda vidare bakover.Eg ville jo sjølvsagt ha me meg ein sånn heim, og eg var ikkje den einaste:)prøvde til og med å kjøpa ein, men da gjekk heller ikkje=)
Prøvde ta an, men gjekk ikkje:)

Når Viva lavida kom var stemninga på topp,dei sendte ut konfetti sommarfuglar og alle sang med på refrenget,fantastisk sang.
Var og veldi fint når dei spelte billy jean og me skulle lysa med mobilane opp mot himmelen.
Koengen og Coldplay:)))
Odd-Geir og Christianne

Meg og Asle:))

Eg var kjempe fornøygd med kvelden der me òg FAKTISK slapp unda regnet:) Fikk gratis cd me ni sangar på veg ut, so da var kvelden fullkommen:)))

Gleda meg t å sjå ke grupper som kjem til neste år:)

2 kommentarer:

Lene Kristin ♥ sa...

Oh wow ser/høres ut som dere hadde litt av en opplevelse :D genialt. Å neste gang... da blir sikkert ballen din :D

Stine-Iren sa...

Ja.Da va utruli bra Lene:)Håpar ballen blir min neste ganga eg og.hehe

Legg inn en kommentar