lørdag 20. februar 2010

Hipp hurra for Asle: )

Igår fyllte Asle 30 år og eg gjorde mitt beste for at han skulle få ein flott dag:)
På torsdag bakte eg 40 muffins som han hadde me seg på jobb,gjekk ned på høgkant,ikkje ein einaste i boksen heim:)

Fekk mi kjære søster Benedicte til å sitta barnevakt(tusen takk:))slik at Asle og eg kunne gå ut og eta og kosa oss:)Var veldig kjekkt å pynta seg og gå ut ilag,litt for lenge sida sist
Åt nydeleg mat på Harbour Cafe, chicken fingers,alltid ein hit;) Var heller ikkje feil med rødvin i glaset! Eg spanderte jo selvfølgeleg,berre ein gang ein fylle tretti:)
Vert nesten berre bilder av meg sidan Asle ikkje er so glad i å bli avbilda
Etter maten vart da ikkje dessert,men drinkar:)Asle bestilte seg Irish Coffe medan eg fekk min etterlengta Cosmopolitan:))Sett litt for mykje "sex and the city" no;)
So fornøygd vart ein stk Stine-Iren da:)

Etterpå vart da kino på konsertpaleet,Avatar etter Asle sitt ønske.Eg hadde ingen forhåpningar, men vart veldig positivt overraska.Vart veldig magisk me 3d briller.
So flotte såg med ut me 3d briller:)

Me hadde ein kjempe hærleg kveld, Kristian hadde vært kjempe snill me tante òg so da fjorde alt fullkoment!

3 kommentarer:

Benedicte sa...

Ja, kan godt sitta barnevakt igjen når han e so sniddle me tante si :) Me koste oss!!

Stine N sa...

So kjekt det ser ut til at dokke he hat det =D Håpe dokke koste dokke masse! Muffinsane såg gode ut, og d gjorde maten og drinken me ;) Håpe filmen va bra. Vurdera å sjå den ej me en gong =)

Stine-Iren sa...

me hadde det veldig kjekkt:)ja,den må du berre sjå,absolutt verdt i minne:)trur du hadde likt den veldig godt,litt deg film:)

Legg inn en kommentar