fredag 23. april 2010

Snø i april i Bergen???

Idag våkna Kristian og eg til detteEr da mulig,snø i april og det i Bergen.Glad eg ikkje ha pakka vinterjakken min eller dressen til Kristian heilt vekk enda..Men sjølv om været var gufsent ute koste meg og vetlefot oss inne:)Har pynta opp leiligheten litt til helga med nyinnkjøpte kvite roser(hadde ikkje gammalrosa som eg lika best) so plukka eg fine påskeliljer som vaks "litt" vilt:)Litt utpå dagen kom været seg,men det var av og på,sludda litt,litt sol og litt hagl.Men det vart gåtur i godt lag med Karina og vetle Celine:)Kafebesøk og ein tur innom leikeplassen vart det òg tid til :)Kosleg å sjå dei to små kosa seg ilag.

No ha me nett våre og handla inn til kvelden, og eg gleda meg til fredagskos me ytrefilet av svin,fløytegratinerte poteter og vin som kjæresten overraska med:)Nydlig gode jordbær som me kjøpte på mega til den nette sum av 12,90 for ei korg

Kristian søve godt etter å ha kost seg i badestampen og no fikk eg melding av mi beste Ann Kristin om at ho er på veg til Bergen og skal sova hos meg inatt:) Gleda meg,me ha alltid mykje å snakke om:))

Ha ein kjekke fredagskveld godt folk:)

Klems

Ha ein kjekke fredagskveld alle saman:)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hei hei.

Koselig blogg du har her. Måtte ta en liten tur innom og hilse på etter hyggelig hilsen inne hos meg.

PS: Etasjefatet er av merket Ib Laursen, kjøpt på MOLS i Sandvika/Oslo. Har faktisk ikke sett det noen andre steder dessverre, for det er visst flere som ønsker seg en liknende.
Komme tilbake og titter mer senere, en travel søndag her.

Klem C.

Stine-Iren sa...

Tusen takk:)veit du om dei ha nettbutikk?
H ein fortsatt fin søndag:)

Legg inn en kommentar