mandag 31. mai 2010

Tilbake i Bergen

Da er Kristian og eg tilbake i Bergen etter to veker heime i Sogn.Me har kost oss,men er alltid godt komme heim til seg sjølv og sitt.
Tok båten fra Sogndal kl sju,og Kristian var som vanlig høgt og lågt nesten heile turen:) Det var derfor vedig godt å komme til  Bergen i nydeleg ver. Alt var blitt so grønt og friskt på desse to vekene:)
Me sat i parken og koste oss,og Kristian fekk prøve skatebordet til ein snill gut.


Tutti fekk bada seg i fontena:)

På veg heim handla eg ei fin sinkpotte til å ha blomster i,men eg ha ikkje kjøpt blomst enda so foreløbig er den pynta med kubbelys


I ettermiddag har me kosa oss me grilling naboar og sol. Håpa dagen imåro blir like fin,da skal eg og ei veninne på kjoleshopping, skal jo tross alt på premiere på "sex and the city2" på fredag. Blir høg partyfaktor med rød løpar og cosmopolitan i veska:)

Ha ein fin mandagskveld:)

Klem

4 kommentarer:

marie sa...

Det var det å komme seg i seng, da...
Men det er så deilig å ha det stille og rolig!

Slitsomt å være på reise med småttiser! Da er det alltid godt å komme frem dit man skal! Jeg er veldig spent på vår USA-tur med toåringen...

Ha en strålende "Sex and the city"-premiere! Legg ut bilder av kjolen da!!!:):)

Natta:)

Stine-Iren sa...

Ja.myta stillheten og ha retten til å styre sin eigen kveld er fantastisk når ungane er lagt:)
Når er det avreise til USA?

Skal lage innlegg lørdag om kjolen,filmen og festen:)Ha ikkje heilt bestemt meg for kjole enda:)
Ha ein lang sommar kjole eg akdri ha brukt før,men lure på om eg skal kjøpe kort?ke trur du?

klem

Anonym sa...

Åååå. eg og skal på kino og sjå den på fredag!! ;D Gleder meg!! Nydelige bilder du har lagt ut av go`gutten her Stini:) Han e blitt så stooor! Eg skal være i Bergen i heile sommer, så då sku me nesten prøvd å fått te ett lite treff ;)

Stine-Iren sa...

Ska du sjå den i Bergen og Ruth???
Tusen takk:)Ja,han er verdens beste:)På tide du treffe han att snart:))
Klart me må treffast da,skal du bu i sentrum?

Klem

Legg inn en kommentar