fredag 16. juli 2010

Litt ferie

No har eg ikkje blogga på ei stund, har våre opptatt med ulike ting,men er no tilbake for fullt:)

Kristian og eg har vore på Askrova (øy utanfor Florø) ei veke, kosa oss mykje med mormor og morfar/oldemor og oldefar.
Været var stort sett fint, so Kristian fikk bada litt i stamp og basseng, me fekk ete nykokt krabbe, leite etter krabbar i fjæra, leika litt i sanden, grilla og sett på øya cup(fotball) det holdt liksom ikkje med VM;)

Etter nokon dagar kom søstra mi Benedicte og sambuaren hennar Kristoffer, det var veldig kjekt for både Kristian og meg:)

Nekta ta av seg klær,bleia var meget tung etterpå:)

Mamma og tante Benedicte fekk leika litt i sanden:)

 Svoger Kristoffer:)

Mommo strikkar til Sivert:)

Moffa

Tante passar på at Kristian ikkje bles vekk:)

og meg:)

Var ei kjempe fin veke og det skal ikkje bli lenge til neste gong me tek turen ut dit igjen:)



1 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei igjen:) Ser ut som om du har hatt det flott sidan sist! Og gratulerer med overstått til vesleguten din:)) Tida går altfor fort ja!!..skulle ønske den stod stille av og til;)
Det var i 10-11 tida eg såg "deg"..hehe..moro!:)
Ha ein fortsatt fin kveld!
Klem:)

Legg inn en kommentar