torsdag 14. oktober 2010

Elskar høsten:))

Tok litt bilder når eg gjekk til barnehagen med Kristian idag:)
Er virkeleg forfriskande å få denne turen om morningane, spesielt no når da er so mange fine fargar å sjå:) Igår såg me faktisk ein hjort på veg heim òg, ikkje so vanleg på denne kanten trur eg;)



Gata mi


Inspirtert av Katrine fann eg dette i asfalten på veg til barnehagen 

<3 <3 <3
                                                                                          

No er eg barnefri fram til imorgon kveld, so eg ha gått meg ein kveldstur:) Nydeleg ute med måneskinn og frisk,kald luft!
Og da er det ingenting som er bedre enn å komme inn igjen i varm leilighet,tenne masse telys og drikke kaffi:))




So blid var denna jenta etter ein tur i frisk luft;)

Håpa alle ha ein fin torsdagskveld:)

Klem til alle der ute i høstmørket:)

8 kommentarer:

Randi sa...

Så fine bilder:) Måneskinnsturer, telys som brenner i hver krik og krok, knitrende ved i ovnen og deilig, varm kakao; joda, høsten er herlig! Ha en koselig kveld:)
Klem, Randi

PS; synes å dra kjensel på gata di, det er jo ikke så langt fra gata mi;)

Stine-Iren sa...

Takk:)åå,kor bur du henne da? No vart eg nysjerrig;)
klem

Karoline sa...

Så fin du e, og så fint du har det i leiligheten din :D
Eg elskar hausten eg og, det var nydelege haustbilete:) Klem

Randi sa...

Strake veien mot sør:) En av sidegatene etter endestoppet til 5-eren og 6-eren:)
Ha en fin dag!
Klem

Stine-Iren sa...

Tusen takk Karo:)Grattis med overstått:) Eg er i sogn no.Kafe imåro kanskje?
klem


Randi:) Da må me jo nesten berre møtast:)
Ha ei fin helg:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flotte bilder!:) Likte kjempegodt "hjertet" i asfalten!
God natt søta:)
Klem:)

Camilla sa...

Så fine bilder!

Du nevnte noe om headeren din inne hos meg... hva var det du tenkte på?

Goooood helg!
Klemmer fra meg.

Stine-Iren sa...

Camilla: Tusen takk:)tenkte skifte ut nokon bilder med litt interiørbildr eg ha på bloggen min fra før:)kanskje du har eit godt forslag:)

God helg tbake t deg og nurket i magen:)
klem

Legg inn en kommentar