tirsdag 28. februar 2012

La regnet pøse ned...

Våkna til eit tungt vær. Skodde og masse yr.. Men so lenge eg har verdens skjønnaste treåring attmed meg er været lett å gløyme:)) <3



Han har fått fin farge etter Tenerife turen, men er på tide med ein ny hårklipp meinar tante Benedicte;) Veldig greit med ei tante som er frisør:)

Kristian fekk vere med meg på jobb i småbarnstreffet. Var ikkje mykje folk der idag sidan det er vinterferie, men me koste oss.

Tok ein liten tur til byn etter jobb og kjøpte meg to etterlengta cd `ar



Dei nyaste albuma til Coldplay og Laleh. Godt og ha litt fin musikk og slappe av til om kvelden:)


Ellers er eg veldig fornøgd med det nye lerret bildet av Kristian. Dette er tatt hos kvadratfotografene når han var 9 månader. Eg har framkallt det hos fotoknudsen.



No skal eg lese litt i boka mi:)

Ha ein fin tirsdagskveld <3

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar