tirsdag 27. mars 2012

Tirsdag, sol og påskeegg:))

Hatt nok ein fin dag på jobb:) Vært ute nesten heile dagen i sola, kjenner at kinnene har blitt varme;)

Attpåtil kom den super snille pedagogiske ledaren vår me påskeegg til oss:) Stakkars Irene er sjukemeldt med vond rygg:(  Tenke masse på deg søta:)



Gledar meg til å kunne kose meg med marsipan:)

Til middag vart det lavkarbolasagne, elskar denne lasagnen! Er lenge sidan eg har laga den no..


Til den treng du:
Fyll
1 pakke svinekjøttdeig
1 løk 2 fedd kvitløk
1 pakke hakkede tomater med basilikum
2 ss Tomatpurè
 ( la det heile småsurre i ca 20.min)

Saus
1 pakke landlord baconost
2 dl kremfløyte ( småkok fløyten og la osten smelte inn)

Topping: Ost

Steikast i ovnen i 200 grader i ca 20 min.

Smakar kjempe godt til salat:)


Enjoy!

Verdens beste sover kjempe godt etter eit langt bad og fiskekaker:)
Eg skal henge opp kle for så og slappe av til frustrerte fruer:)

Ha ein fin kveld alle i hoppans:))
klem s


Nyt denne sangen, ein sang eg har blitt veldig glad i <3



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar