søndag 17. juni 2012

Sommarfest med jobben :)

På fredag hadde me sommarfest hos Irene :) Ho hadde laga det kjempe koseleg på den store terassen sin!


Før me reiste til Irene var med ein liten gjeng som pynta oss hos meg:)

Camilla, Mariam, meg og Yngvild :)




Me koste oss med fantastisk  mat som Irene, Roshen, Mariam, Aynor og Koreena hadde laga:)

meg, Irene og Roshen :)

Kenneth og eg følgte òg litt med på Sverige-England kampen. Til min fortvilelse, men Kenneth sin glede, vann england.

Fiiiine jentene, Kjellfrid og Gunhild:)


Vertinnen, pene Irene ;)
Milla mi og meg:)

Aynor, Irene, Roshen og Mariam

Sigrid, Kenneth og Lisbeth

Mariam og Sigrid:)

Dette var òg ein avskjedsfest for vår kjære Lisbeth, som no har slutta og skal flytte til Sandnes. Me kjem til å savne deg kjempe masse, men det blir ikkje lenge før me kjem ned på besøk for jentehelg:)) We love you <3

Etterkvart reiste nokon av oss vidare til by`n, me var innom biskopen, calibar og ricks:)  Jammen møtte me ikkje på ein kjendis og !! Alle som kjenner denne kvam familien veit jo at me er over middels opptatt av kjendisar, hehehe:))

Lisbeth, Lars Bohinen og meg :)

Lars og fiiiinaste Lisbeth

Lars og meg :)

Tusen Takk for ein kjempe fin kveld jenter:)))

Igår var det ein fin og roleg dag, ein tur til byen på dagen for å kikke litt, pizza og film på kvelden ;))

Idag må eg prøve få meg ut på ein joggetur:)

God søndag til alle:))

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar