søndag 7. oktober 2012

Stolte tante Stin - Iren :)

Ei stund sidan sist innlegg no, men det går i eitt om dagane :) Sidan sist har eg blitt tante til ein nydeleg liten Julian baby :) Han var 3870g og heile 54cm lang, heilt perfekt :)) Er heilt fantastisk med slike små krabatar :)) Stolt over vetlesøster som har gjort ein kjempe jobb :))

Skjønnaste Julian

Julian med søskenbarn Kristian og like stolt tante :)

På torsdag skal eg på besøk til dei, gleeeedar meg :)) Då blir det kose mose heile kvelden :)

Ellers har Kristian slutta heilt med tutten!!! Den gav han til Karpe fiskane når me var på Akvariet sist søndag :)) Han var kjempe stolt og har våre kjempe flink, ikkje mast om den i det heile tatt:)

Jenta i Akvariet var kjempe flink, dei klippte hull i tutten og Kristian fyllte den med fiskefor!

Kristian ser fisken tar tutten i munnen :)

Ein veldig kry gut med den fine diplomen han fekk :)

Me hadde ein fin dag på Akvariet med søster, svoger og nevø / fetter. Trur Kristian aldri blir lei av å vere der :) Nytt fra sist var sjøløvene, det var spennande :)

Fine gutane :)

Nydelege Sivert :)

Kristian og mamma ser på selane
Glad jente på Akvariet :)
Finaste guten :)

På veg heim etter ein flott dag!!

Været er trist om dagane, har vel regna samanhengande i 5 veker snart!! Men fredag var det faktisk sol og ein skikkelig flott haustdag:)

På veg heim fra jobb

Lenge sidan sist eg såg Ulrikken uten tåke

Perfekt vær for yndlings skoa :) Gotta love Converse:)

Neste ting på ønskelista er burgunder røde converse, me want :)




Var ute på byn ein tur igår med Anita fra jobb, var på Down stairs. Har aldri våre der før, men var ein kjekk plass med bra musikk, passar for danseløva :)


Kveldens anntrekk, fornøygd med ny topp:)

Idag var mamma og pappa og kusinene mine Guro og Sara på besøk :) Koste oss med god mat på Peppes:) Ironisk nok bestilte ingen av oss pizza :))

Fine familien min <3 p="p">

Etterpå vart eg med Guro heim, koste oss med smågodt og jentesnakk :)

No er det sofa og filmtid, skal kose meg med denne




Ein Sogndal`s seier på kjøpet gjorde ikkje helga vondare :)) Håpar alle har hatt ei fin helg :)

Klem

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar