mandag 21. juni 2010

Innhaldsrik mandag

Idag har våre nok ein fin dag:) Alltid deilig med ein god start på veka.

Kristian og eg har vore i Åpen barnehage i finveret,trilla to turar. Eg har fått gjort itt husarbeid,vore på Zumba trening og laga kake til avsluttningen i Solheim Åpen Barnehage.




Blir ein trist dag i morgon,barnehagen må desverre stenge,der har me våre nesten kvar dag det siste året, so det blir vemodig og rart. Heldigvis har me blitt kjend me ein del kjekke folk her som me skal fortsette å treffe og halde kontakten med.

Fekk meg ein fin kveldstur òg, so no skal eg slappe av med " Sex and the City" for denne tøtta skal legge seg:)

Innimellom alt vart det jammen tid til litt shopping òg:)

                                                Fann desse fine lysholdarane i sink på Oasen

                                            og desse fine nostalgiske korta i samme butikken



Håpar alle har hatt ein fin start på veka:)

Klem

7 kommentarer:

Karoline sa...

åå, e zumba kjekt? eg ha so lyst å prøve da :) du posta so mange fine bilde på bloggen din:):)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Er Zumba ein dans eller noko?
Høyres ut som ein herleg dag du har hatt. Og kjempefine nostalgiske kort! Sånne zinklysholdera har eg og. Eg liker dei kjempegodt!!:) Herleg med litt shopping:))
Fiine bilder av deg og Kristian:))
Ha ein fin dag!
Klem:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så herlig bilde av gutten din, stilige bukser ! ☺
Sånne sinkfat har jeg også, bruker de til lys, smågodt m.m. Kjempefine og kan brukes til så mangt ! ;) Og nydelige kort du har fått tak i. ♥

Ønsker deg en god og solfylt tirsdag ! ♥

God klem ♥

Stine-Iren sa...

Karoline: Tusen takk:) Zumba er kjempe kjekt,men litt vanskelig i begynningen:)Men absolutt verdt å prøve:))

Bjørg: Tusen takk:)Zumba er trening til musikk,litt sånn som Aerobic men med meir vrikking og bevegelser av hofter:)Kjempe kjekt:)

Anette:Takk,det er faktisk heil dress fra http://www.villervalla.se/

Størstepia sa...

Hei søta!
Håper du har en flott St. Hansaften - du har forresten vunnet giveaway hos meg idag!!! Trøstepremien da, tihi, men jeg lover deg at den er veldig søt!
Klem fra størstepia

Stine-Iren sa...

Størstepia: ååh:)har eg vunne?so kjekt,spennande:)gler meg:))

St.Hans var koselig,men fikk ikkje med oss bålet,Kristian var so trøtt stakkar:)
Var din feiring fin?

Go klem

Stine-Iren sa...

Størstepia:) Og tuuuusen takk for kjempe fin og varm omtale om bloggen min på din blogg:) Det varma skikkelig. So god du er:))

Stooor Klem Stine-Iren

Legg inn en kommentar