søndag 13. februar 2011

Gratulerar med morsdagen

til alle flotte mødrer der ute:)



Denne mammaen får desverre ikkje feire dagen med min nydelige Kristian,men me skal ta det igjen for fullt imåro på Valentinesday;) Gledar meg!!

Våkna til strålande solskinn idag, so denne dagen kan ikkje bli anna enn bra:)
Dagen vil blant anna bestå av kaffi, brownies med is, besøk og kino.

Lørdagen var god med rusletur t by`n, møtte kusina mi Guro og gjekk i demonstrasjonstog mot nedleggelse av døveskulane her i landet!



Etterpå var det lunsjZupperia med søstra mi Christianne og verdens nydeligaste nevø Sivert:)

Avslutta dagen med lasagne,rødvin, musikk og sofakos <3



Håpar alle har hatt ei strålande helg og ein nydeleg søndag;))

Klemz fra Stine-Iren

4 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ha ein fiiiin morsdag!!:) Kos deg mykje, og endå meir imorgon ilag med den søtaste Kristian:)
Klem:)

Stine-Iren sa...

Tusen takk Bjørg:) Ha ein nydeleg søndag ilag med Ariel og mannen:)
klem

Bling - our elf on the shelf sa...

Hørtes jo ut som du hadde en knallfin dag!
Vi feiret ikke noe videre her hjemme, men min lillesøster disket opp med middag og kanelkrans. Hos mamma vanket det kaker og diverse annet digg da vi så oppom der, så noe ble det da likevel ;)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

God morgen søta ! :)

Så koselig med innlegg fra deg igjen, nå var det lenge siden sist ja. Ser ut til at du har kost deg masse med kjæresten og god mat. ♥ Og i går kan jeg tenke meg at du koste deg enda litt mer med din lille valentine Kristian. ♥

Tusen takk for de fine ordene du har skrevet inne hos meg. De blir satt STOR pris på. :)

God klem fra Anette ♥

Legg inn en kommentar