søndag 27. februar 2011

Veka som gjekk...

... so altfor fort...

Mandag hadde eg ein kjempe fin dag på jobb i Grønnestølen Barnehage.
Nydeleg vær, ei stor sol,so me var ute nesten heile dagen:) Kjente eg var god og varm i kinna når eg kom heim.

Tante Benedicte ville låna Kristian og ha han på overnattingsbesøk,veldig kjekt med litt avlastning ein gong iblant:) Tusen takk søte søste mi:))

Verdens beste gut <3


Tante kosemose stund:)

Ann Kristin var i by`n, so ho innviterte meg med ut på middag. Verdens beste veninne spanderte nydeleg middag og vin på lille escalon



Alltid like kjekt vera med denne hærlige jenta <3 <3 <3

Resten av veka har bestått av jobb, men no skal eg jammen begynna trena òg:) Har meldt meg inn i Sprek og Blid ,so får me sjå om eg bli støttemedlem eller ei;)


Trøtt jenta på lørdag

Fredag var eg på vorspiel og fest med Maria og Maggie, veldig koselig med ein tur ut etter gammalt:) Enda som alltid på scotshman, men koselig der:)

No er eg på besøk t søster Benedicte, slappa av i sofaen med digg og film:)




Håpar alle har hatt ei super helg:) No gler eg meg berre til å få heim Kristian:)

Klmz



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar