søndag 20. mars 2011

NA(I)V??

Såååå glad  var denne jenta på tirsdag


Ikkje rart sidan eg etter 7 månader  endeleg fekk dei etterlengta pengane frå NAV.



 Dette er peng eg egentleg skulle hatt lenge før jul.. Men for alle der ute som kjenner til Nav og systemet ( eller ikkje systemet) deira, veit ein at ting ikkje går so fort...


Feira derfor med litt shopping i by`n denne kvelden:))
Kom heim med blant anna dette



Stine-Iren og Kristian <3

Sinkhus fra Kremmerhuset

Shoppa òg litt klær til både Kristian og meg:))

Etter ei god veke med sjukdom i heimen, var både Kristian og eg slitne. Har likevel fått gjort litt denne veka:) Hadde blant anna mitt første møte med sprek og blid på Danmarksplass


På mi første treningsøkt på treningsstudio på mange år, gjekk eg 25 min på ellipse maskin og sprang 3 km på tredemølle:) Føltes veldig godt etterpå:)

Klem S


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar