mandag 14. mars 2011

Stakkars vetle guten min....

.... han kasta opp heile sist veke:(   Dei ringte fra barnehagen tirsdag, om eg kunne komme hente han, da hadde han kasta opp. Det fortsatte i fleire dagar..


Stakkars vetle guten min, ikkje godt for desse små å vere sjuke. Men det positive var at me fikk mykje tid ilag, sjølv om den tida stort sett var på sofaen med disney på tv.


Når han hadde kasta opp i fire dagar var det nok so fredag satt me på legevakten i tre timar.. Fikk kvalmestillande medisin og den såg ut til å hjelpe.



Da vetleguten min endeleg sovna, koste ei sliten mamma seg med denne skåla med snop og popcorn med cheddar.
Det må smakast,  nydelig godt:))

Håpa alle der ute slepp denne omgangssjuka, eg har heldigvis ikkje blitt smitta:)

Klem S

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar