torsdag 2. juni 2011

Water for Elephants

Nok ein regnfull dag i Bergen... Vil ikkje påstå at eg har for vane å klage for mykje på været. Men når me skriver 2.juni og eg må ha varmeovn på, må eg innrømme at eg er litt?? lei!!

Sidan det er Kristi himmelfartsdag har eg våre so heldig og hatt Kristian heime frå barnehagen, so det er likevel sol nok for meg:))



I ettermiddag har eg vært på Supperia med Brynhild, åt vårrullar og koste oss:)

Etter det var me fire jenter som satte oss spente ned i kinosalen for å sjå "Water for Elephants"
Ein film som traff meg midt i hjertet. Absolutt til å annbefale!


Men Robert Pattinson traff hjertet mitt enda meir, for ein nydelig mann <3 <3 <3



No skal eg slappe av under teppet resten av kvelden:)

God helg til alle kjære lesarar!

Klem S

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar