mandag 4. juli 2011

Øyacup på Askrova !!

Då er ferien min begynt!!  Skal ha ferie i heile juli, kjenner at det ikkje var feil no:)



Kunne faktisk ikkje fått ein bedre start på ferien enn øyacup på Askrova:) Askrova er ei lita øy utafor Florø, finn ikkje ein vakrare plass om sommaren. Heilt objektivt sett:))


Her har eg og søstrene mine feriert kvar sommar sidan me vart fødd, mormor og morfar har hus her:)


Min snille moffa og mommo <3

Har hatt ei super kjekk helg med masse hærlege folk, fotball, sol, øl, vin og dans:)) Vart til og med litt brun:)


Øyacup 2011





Kosar oss i sola

Søstrene Kvam <3


Meg, Asbjørn og Siv

Avslutta ei flott  helg med dans på lørdags kvelden. Me dansa, åt grillmat og koste oss:)

Klar for dans:)


                                                            Asbjørn, meg og Christianne

Høyre du meg?:))

Mine fine søstre:)


Kjem med nye oppdateringar av ferien undervegs:)

Håpar alle har hatt ein fin start på veka:))


Klem S

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar