fredag 11. mai 2012

Endeleg helg:))

Endeleg helg:) Trur eg fortsatt er sliten etter turen til køben:) Absolutt verdt det i så tilfelle:))

Ute bles det opp til storm, men Kristian og eg ha kost oss inne med god mat og leik:).

:)





Imåro er det meldt opphold og litt sol, so da skal me ta med oss den nye fotballen til parken:))

Litt nytt på interiørsida, ei stund sida eg ha blogga interiør..
Denne fine lykta, to koppar og ei skål fekk eg hos alle kollegaene mine til bursdagen:)



Dette fine hjertet fekk eg hos Irene og Gunhild:)

Ha fått kjøpt nytt regntøy og nye sko til Kristian denne veka, godt det som er gjort:)

Verdens finaste i nytt regntøy:)

No skal eg slappe av med the voice og nachos:)

Håpa alle får ein super fredagskveld og at det ikkje bles vekk:)

Klem

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar