torsdag 31. mai 2012

Pinsehelga i sogn:))

Kristian og eg tok båten fra Bergen fredagen og gleda oss stort til langhelg ilag med familien Kvam:)

Tøffingen min med ny cap:)

hoppande glad, trallala:))

gangsta:)

Dessa båtturane pleier vere lange, nesten 5 timar!!! Men møtte ei eg kjente og Kristian fekk seg leikekameratar. Turen gjekk derfor strålandes;))

Helga var fantastisk med familie, strålande vær, fjelltur, grilling, bading ( berre Kris)  og besøk:)

Vakre, vene heimbygdi mi!

Hafslo! Utsikt fra huset til mamma og pappa:)

Pappa tok med seg Kristian på sykkeltur so då fekk eg tid til ein liten fjelltur:) Gjekk til ein støl som heiter Rupheim!

 Fekk ikkje gå so langt eg ville, møtte på nåken skapningar eg er litt redd, kyyyyyyyr:) Pysa tenker du, heilt  rett:) Skulle ikkje tru eg var oppovost på bondelandet:)

Deilig med tur i sola:)

Vakker natur

Hafslovatnet

framme..so langt eg kom p.g.a. kyr:)


Såg ein hoggorm, men den var heldigvis død:) Kristian syntest det var veldig spanandes å sjå bilde og høyre om dette:)

Hoggorm

Gammalt sel

På lørdagen var me på kulturdagane i skjolden:) Koseleg bygd, besøkte Eide gård som hadde nyopna kafè. Koste oss me vafler og kaffi:)

Skjolden:)

Søndag var me på besøk til ei venine, Mette og hennar to barn. Ungane koste seg med leik og bading i vannspredar medan damene snakka og grilla:)

Kristian sovna på vegen:)

Kristian og Eline har fått is:)

Mette grilla t oss:)

Ungane koste seg med is i skyggen


Helga var kort oppsumert, suuuuper:) Gleda oss t å vera litt på Hafslo i sommar:)

Kristia leser bok i sykkelvogna t bestefar:)

Pappa på den nye fine terrassen:)

Kristian og mamma:)

Ha ei fin natt alle i hoppan:)




















2 kommentarer:

Mette sa...

Masse fine bilder frå ei fine helg:-)

Stine-Iren sa...

takk Mette:) var veldig kjekt besøka dikka:))

Legg inn en kommentar