mandag 4. februar 2013

Kjøpefritt år?...

...ja, tenkte eg skulle prøve meg på eit kjøpefritt år på klesfronten:) Reknar med at mange av dykk som kjenner meg godt, ler eller sitter med eit stort glis no:) Det med god grunn, denne jenta er liiiiiitt for glad i kle! No skal eg iallfall prøve og sjå, har klart meg i over ein månad, ikkje værst berre det, hehe:)

Mange andre ting enn shopping av klær som er kjekt:) Got to love såpebobler:)


Igår hadde me besøk av "minste" søster, svoger og nevø Julian:) Koste oss med frukt og vaniljesaus og heimelaga bollar:)

finaste vetle bakaren:)

Kristian fiksar gjæren:)

Kanelbollar og sjokoladebollar,nam nam:)

Då var me klare for gjestene

Bollane falt heldigvis i smak:)


På kvelden hadde eg avtale med kusina mi Guro, me gjekk på Biskopen . Var ei stund sia sist, so me koste oss med nokon glas kvitvin og snakka mykje og lenge:)

Var til og med ein veldig selskapssjuk katt der:)

Fin avslutning på ein koseleg søndag:)


Idag høljar det ned i Bergen, er heldigvis meldt fint vær fra imåro og framover ei stund:) Resten av dagen blir derfor anvendt inne under teppet!

Håpar alle har hatt ein fin start på veka;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan har det gått med din kjøpefrie måned? Jeg syns det er en veldig god idé, selvom det høres ekstremt utfordrende ut :)
Jeg har egentlig hatt noen måneder uten å kunne kjøpe for mye selv, av naturlige årsaker, og du og du så godt jeg har av det.. Da må jeg lete innerst i klesskapet og være kreativ med det jeg faktisk har. Og NOK har jeg :)

Katrine (http://katrineshjerterom.blogg.no)

Stine-Iren sa...

Hei Katrine:) Kjekt å høyre fra deg:) eg klarde meg i to måneder uten å shoppe, men så var eg i Oslo i mars og da røyk eg til gitt, men handlar faktisk veldi lite i forhold til kva eg pleier:)
So kjekt med ein bebis i magen, gratulerar so masse:)

Legg inn en kommentar