tirsdag 17. juli 2012

Gledeleg gjensyn med verdens hærligaste vetle gut;))

søndag kom Kristian endeleg heim til meg:) Han har kost seg masse på ferie med pappan sin:)

Eg tok meg ein joggetur for å få tiden til og gå, merkar no at kondisen er blitt mykje bedre, deilig:)


I 15.00 tiden kom Kristian heim, lykke:) Va faktisk fjorten dagar sidan eg hadde sett han sist..
Brukte resten av dagen til ein liten gåtur (Kristian øver seg på skating:) taco og istid 2 filmen:))
Og selvfølgelig, mange gode, etterlengta klemmar <3

Gledeleg gjennsyn:)

Veldig glad mamma :)
Kristian sovna som ein stein etter taco og barne-tv
Søten min <3

Eg brukte resten av kvelden på pakking! Idag tok me båten til Florø, besøke min mommo og moffa:)

Litt trøtt gut:)

Lynet Mquin er alltid ein hit:)

:)

Resten av dagen har me berre kost oss og slappa av i Florø city:) No er det natta:)

Klem

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar