fredag 13. juli 2012

Siste dag i Tønsberg...

Siste dagen av Tønsberg ferien min vart nytta til soling, tur i skogen og sprudlevann på kvelden:) Måtte jo feira Kristian sjølv om eg ikkje var med han på sjølvaste dagen!
Fin tur i Nøtterøy helsesti:)

Markjordbær

Irene lagde kjempe god foccacia og eg lagde vegetar salat med fetaost:)



Måtte prøve ut det nye sprudlevannet som me har kjøpt til Camilla i avslutningsgave:) Var veldig godt med mykje smak av jordbær:)

Spretting av sprudlevann:)
Mmmm;)

Ein fin ending på ferien;)

Tok toget fra Tønsberg til Bergen onsdag, sat attmed ei hyggelig eldre dame fra Bergen, men som budde i Oslo! Ho redda dagen min med fine små ord som lød slik: "Du har nydelige øyne, vet du det"? Eg:" Nei", ho:" Da var det på tide du fekk vite det, eg såg det med engang du kom" :) Nydligeste, søte dama:)

Har hatt ein fantastisk ferie på Nøtterøy, Tusen takk Irene:)


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar