fredag 6. juli 2012

Ny tatovering:))))

Da har eg fått min andre tatovering, ikkje stor denne heller, men meget nøgd:)
Denne gangen vart det fødselsdatoen min og ei stjerne:)







Sidan eg tok den igår er det litt overflødig blekk på bilda. Skal legge ut nye bilder når skorpen er av og den er grodd skikelig:)


Eg grudde meg litt til å ta denne, leste på internett at det skulle vere vondt og ta på fotbladet. Men eg kjente ingen verdens ting:)) Tøffe Stine-Iren, hehe. Janniche på Lets buzz var kjempe flink og veldig koselig. Kjenner at det ikkje blir lenge til neste nye tatovering. Da skal det bli fleire stjerner:)

Ellers koste eg meg i sola med minste søster Benedicte på Sotra igår! Spiste moreller og drakk kaffi:)




Me spiste lunsj på Hot Wok på Sartor senter og såg litt i butikkar:) Fikk kjenne Julian sparke i Søster sin mage, LYKKE:) Gledar meg glugg til å bli tante til ein liten gute baby igjen:)

No er eg ferdig pakka og om ein time sett eg meg i bilen med Irene og broren for å køyre til Nøtterøy:)
Gledar meg til nokon dagar ferie på østlandet

God helg og ferie til de som har det:)

Klemz:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar