lørdag 18. august 2012

Hei Hei Lørdag:)

Gjesp....Her starta dagen kl 06.00!!! Då var Kristian klar, mammaen derimot...eit gjesp til:)

Men etter ein kopp kaffe latte machiato kom det seg pittelitt:)

Beste kaffien :)

Har sjekka ut høstmoten i den siste H&M katalogen, masse fint!! Blir nok litt nettshopping no etterpå:) Men føler  eg gjer litt slepp på sommaren da?? :(


Frokosten til no har bestått av blåbær:) Men skal snart lage havregrøt til Kristian og meg, har blitt hekta på det for tiden.




Grått og trist ute idag, så  me har tent stearinlys og kosar oss inne foreløbig:) Planen for dagen er Leo`s Lekeland med Camilla og Malin, fin aktivitet i regnværet.

Fann idag ut at det igår var premiere Step Up Revolution 3D, den må eg berre sjå, så om nokon vil vere med må de gje ein lyd:)

Gledar meg, Channing Tatum er berre nydeleg:) 
Say no more:))
Ellers har veka gått i jobbing og heim, derfor lite blogging. Så her kjem litt bilder frå veka som gjekk.
Fargelegging av Lynet på gang:)
:)
kosemose:)
Mamma likar og fargelegge òg:)
Kristian er fotograf:)
Flinke guten min:)
Litt energi påfyll, gotta love Skittles:)
Håpar alle får ein kjekke laurdag:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar