tirsdag 7. august 2012

I`m back on track:)

Heiiii:)

Har ikkje vært store muligheter for blogging den siste tiden... Av ulike årsaker som ferie, dårlig nettforbindelese og ein tragisk hendelse ved arbeidsplassen min..:(

Har våre ein kjempe fin ferie ilag med Kristian og min familie. Starta med Bruce Springsteen konsert i Oslo 21 juli:)
Odd-Geir, meg og Kristoffer klare for konsert:)
Vin må ein ha på konsert:;)

" The Boss" er igang!
Odd-Geir (svoger) kosar seg:)

Dette var min første konsert med Bruce og eg syntest han leverte kjempe bra!! Koste meg kvart einaste minutt:) Mannen er jo 62 år, men spelte nesten i 4 timar, imponerande!!
Håpar han kjem tilbake neste år òg, han er jo blitt ein Norgesvenn:)

På søndag 22 juli reiste me videre til Sverige. Før me reiste var me  ved Domkirken og la ned  roser, rart vere i Oslo på ein slik dag. Var politi i bilar, på hestar og på motorsykklar overalt.. Skulle gjerne fått med oss minnekonserten på kvelden, men me måtte reise.

Her kjem eit bildedryss fra ferien vår i Kyrkesund som ligg på vestkysten av Sverige, ein nydeleg liten plass:)

Rommet til Kristian og meg:)

Fin spisestue:)
Stort og fint kjøkken
Me hadde nydeleg utsikt mot havet:)
Pappa:)
Koselige balkongen vår
Kosar oss med grillmat

Pappa og mamma som betalte heile turen:)
Sivert, Odd-Geir og Kristian ser fim ein tidleg morning
Mamma og pappa va so snille og sjå etter Kristian slik at eg fikk jogge på moringane:)
Mommo og Kristian eter korv og potatismos:)
Tøysekoppen min
Pappa klar for sykkeltur
Sivert og Kristian ville helst bade dagen lang:)
Medan me andre såg på:)
:)
Naboen sine bilar:)
Kald kvitvin på ein varm sommarkveld:)
Bestefar og Kristian
Toast med syltetøy, nam nam:)
Bildet tatt på joggetur, nydelige plassar


















































Me hadde ei veldig flott veke i Sverige:) God mat og drikke, fint vær, bading, handling og ikkje minst avslapping:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar