tirsdag 28. august 2012

veka som gjekk..

....kjempe fort. Arbeidsdagane  flyr, og det vert ikkje tid til so masse anna enn det..jo, sjølvsagt Kristian kos:)

Ha alltid hatt lyst lære  fiskebein flette, men får det ikkje heilt til.. Tonje var so snill og flette meg på jobb her ein dag:) Eg får øve vidare;)



På torsdag var eg på kino med Benedicte, Guro og Brynhild:) Step Up Revolution var bra, mykje bra dansing! Den mannlige hovudrollen var heller ikkje vond og sjå på;))

Klar for film med 3d briller på:)
Ventar på bybana ilag med Benedicte

Fredag hadde vi lønningspils med jobben, vorspiel hos meg:) Veldig koseleg kveld:) Sidan vi jobbar på to ulike stadar etter at barnehagen brann, er det kjekt å sjå kvarandre att:) Gledar meg glugg til me vert samla att:)

Gunhild og eg på veg til byn:)

Lørdag rydda eg litt hus og jogga før Kent konsert på kvelden.



Eg synst det var ein heilt fantastisk konsert:)) Sjølv om det begynte regne var det magisk etter min meining. Camilla og eg koste oss masse:))

:)

Jeanette og meg:)



Etter konserten gjekk me på byn:) Møtte Rune skarsfjord på vegen:) Kjekt det:))


Ingen kjekke kjendisar slepp unda denna jentao:)
:))

Fin fin kveld:) Avslutta kvelden på wave:)

Brukte søndagen på jogging, sofa og film:)

Kveldssol ved lungårdsvatnet:)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar