lørdag 29. september 2012

Kristian og mamma helg :))

Denne veka har flydd avgårde :) Den har bestått i jobb, kino, gåtur og kos med Kristian :)


På onsdag var Kristian med pappan sin, så etter jobb vart det ein fin turSmøråsfjellet med Irene :)
Elskar gå tur i skogen om hausten, mange fine fargar å sjå :))


Ein veldig fin runde og gå, ta med barna, mykje kjekt og sjå for dei der :) Men ein liten advarsel : Skjer stadig at det går folk der med hundar som ikkje er i band. Dette er noko som irriterar meg veldig og det er ikkje feil og sei ifrå!! Sidan eg sjølv alltid har vært litt redd for hundar hjelp  det ikke på med hundar eg ikkje kjenner som spring laust!!

Irene på veg over brua :)

Troll utskjært i tre :)

Alltid glad på tur :)

Nydeleg utsikt!

Alltid like smilande Irene :)

No har Kristian og eg kost oss med egg og bacon til frokost :) Han ser på Disney Channel og eg gjere litt husabeid..  Skal snart oss ein tur om været ikkje er for dårleg :)

Deilig frokost:)

På torsdag var Kristian og eg på Sletten senter. Kjøpte litt nytt til vetle prins :) Etterpå åt me middag på mandarinen, Kristian har blitt so glad i vårrullar :)

Cheese :)

Veldig opptatt :)

Håpar alle har ei fin helg. No skal me til by`n og handle litt nye kle til Kristian :)



God helg :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar