mandag 3. september 2012

Innhaldsrik helg:)

Finaste fargen på roser :)

Kristian og eg har berre kost oss denne helga! Fredag fekk me overnattingsbesøk av lillesøstra mi Benedicte, som berre har tre veker til termin:) Spennande!!

Kristian vart ny på håret, vært langhåra litt for lenge no meinte tante:)

Godt og ha ei tante som er frisør:)

Fiiinaste guten med ny sveis:)


Etter vetle prins var sovna koste me oss med nachos, smågodt, potetgull og tv:) Deilig og slappe av på den beste dagen i veka:) Denna jenta sovna etterkvart på sofaen...


























Fredagskooooos :)

På lørdag var me på festplassen, Tv2 feira 20-års jubileum! Såg mange kjendisar (som alle veit eg er veeeeeldig opptatt av) Såg blant anna Gaute Grøtta Grav, Freddy Dos Santos og Dag Otto Lauritsen :)


                                             Kristian var mest opptatt av kanelbollen sin :)


                                                                 Klissete med sukker :)

Vennebyen kom på besøk, det var sjølvsagt stas for Kristian, men han likar dei best på avstand, hehe :)

Seiare var Kristian i sitt første bursdagsselskap uten mamma :) Det gjekk kjempe fint, han hadde kost seg med sjørøverjakt, innbakte pølser og sjokoladekake.
 Mamma`n og tante var på lagunen og shoppa litt imens :) Iallfall mamma, stakkarst søster satte seg på forskjellige bekar rundtom..

Fornøygd med ny gensar i høstens hotte farge, burgunder:)

Fikk handla meg tre gensarar og desse skoa


Likte dei kjempe godt og trengte jo verkeleg eit par nye sko etter å ha kasta eit før på dagen:) Håpar på litt fleire, tørre haustdagar so eg kan få ta dei i bruk:)

Søndag var me i middagsbesøk til Gunhild, Paul og Simen. Fekk kjempe god biff med mykje godt tilbehør:)

Superklare for å gå i besøk:)

Mamma og Kristian :)

Etter middagen koste me oss med film, popcorn og sjokoladepudding!!

Fine Gunhild:)
:)
Ei som ville ha alt popcornet for seg sjølv ;)

Var ein koseleg ettermiddag og Kristian og eg Traska smilande heim i regnet :)





No er mandagen snart overstått og me er klare for ein ny dag i barnehagen imåro! Ikveld har eg berre slappa av med ein kopp te, tv og data.



Fin kveld til alle :)

2 kommentarer:

marita sa...

Da e so koseli å følga bloggen din,Stine:-) Håpe alt står bra te med dåke to:-)
Helsa so mykje te hjortana mine + alle de andre du jobbe med for øyeblikket:-)
Klem

Stine-Iren sa...

Takk Marita:) Alt er fint her, enn med deg:)
Eg skal helsa veit du:)
Klem

Legg inn en kommentar