lørdag 15. september 2012

Sliiiten, men smiler fordi om :)

Me såg regnbuen over den brennte barnehagen vår ein dag

Var fantastisk når fredagen endeleg kom. Har våre sliten og ikkje heilt iform denne veka. Småkvalm, vondt i hals og øyrer og kald. Eg er som kjent ein frostpinne, men på torsdag etter personalmøte med jobben fraus eg som berre det, brrrr!!. Kristian var hos pappan sin so eg rakk ein joggetur før møtet :) Resten av kvelden låg eg under teppet med mange koppar phukka te :) Deilig med litt avslapping innimellom!!

Ein meget fornøygd Kristian med ny vennebyen pysj og Apa bamse:)

Verdens beste:)
:)

Kristian hadde perla hjerte til meg i barnehagen ein dag, han er verdens beste:)) " Det er fordi du er so snill mamma", verdens skjønnaste :))


Veka har ellers bestått i jobbing og leik og kos med Kristian :) Igår kom mamma og pappa til by`n, Kristian ville vere med dei ut til tante og onkel ( som hadde bursdag på torsdag) Eg vart igjen heime sidan søstra mi er gravid og eg ikkje var heilt iform.

Tonje har fletta ei ny type flette på meg:)
må lærast:)

Dagens frokost før joggetur:)





Fekk meg ein fin tur idag, slapp til og med unda regnet:)) Er blitt skikkeleg høst i Bergen no, men eg er jo veldig glad i høsten :) Pakka seg inn i deilige sjal og luer, telys og kakao kos inne medan regnet herjar ute:)

Klar for litt jogging/ gåing

Høst:)
sølepytt hjerte:)


Var kald når eg kom inn igjen, so var veldig godt med ein varm, lang dusj :))
Pappa henta meg i limoen sin so køyrte me til Sotra til resten av Kvam`s gjengen:) Har kost oss med svinefilet og bakte poteter, kaker og kaffi :)


Benedicte, Kristoffer, mamma og pappa :)

Håpar alle ha ein fin fin lørdagskveld:)

Klems

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar